May goals

may goalsInmiddels is het alweer 4 mei. Hoezo de tijd vliegt? Afgelopen maanden gingen niet heel lekker, en dus had ik wat doelen opgesteld om er weer een beetje bovenop te komen. Benieuwd naar hoe ik het er vanaf gebracht heb en wat mijn doelen voor mei zijn? Lees dan gauw verder!Te beginnen met de doelen van april… Ik wilde:

april 3

Omdat het voor mijn gevoel zo’n chaos was leek het me handig om meer vooruit te gaan werken. De chaos is rustiger, al kan ik niet zeggen dat het over is en vooruit werken? Zit niet in mijn bloed helaas. Aan het begin van de maand had ik een paar artikelen geschreven, maar daarna vulde ik het niet aan. Leren plannen, is dat een ding?

April 2

Ik geloof wel dat ik me afgelopen maand minder vaak schuldig heb gevoeld. Nog steeds baal ik wel, als ik mijn post-dagen niet aanhoud.. Maar ik geloof ook dat jullie dat jullie hebben begrepen dat het niet zo lekker ging en ja, ik voel me gewoon minder schuldig.

april 1

Als laatste wilde ik dus dingen wegdoen om rust te creëren en YESSS grote schoonmaak! Ik ben slecht in dingen weggooien omdat ik overal een bepaalde waarde aan geef en dan ben ik bang dat ik het nodig ga hebben als het eenmaal weg is, maar ik besefte me ook dat je sommige dingen gewoon moet laten gaan. DOEIII spullen dus.

En dan, nieuwe maand, nieuwe doelen…!

schoolwerk

Ik weet niet of leren plannen echt een ding is, maar ik zou het best wel willen kunnen. Ik bedoel dan meer me er aan houden hé, want planningen maken doe ik altijd wel.. Gelukkig is het nu even weer een weekje vakantie en kan ik zorgen dat ik bij alle vakken weer mijn huis- en leerwerk doe. En nu écht.

3boeken

Afgelopen week moesten we onze boeken voor Nederlands voor dit jaar uit hebben en toen heb ik nog snel even een boek gelezen. Ik kwam tot de conclusie dat ik dit gewoon vaker moet doen, ik las vroeger mégaveel en ik snap niet echt waarom nu niet meer. Drie boeken in een maand. Yesss.

VRIENDINNEN

Laatst had ik een gezellig filmavondje met mijn beste vriendin en ik vind het jammer dat ik mijn vriendinnen eigenlijk zo weinig zie. Vriendinnen op school zie ik natuurlijk bijna elke dag, maar toch is het veel leuker om af en toe buiten school om wat gezelligs te doen. Dus ik hoop dat deze maand daar plaats voor biedt!

Dat waren dan mijn doelen! Ik denk dat het voor deze maand heel haalbaar is, ook al is deze laatste school-periode één grote hectische bende. Mei wordt vast een toffe maand!

Heb jij nog doelen voor deze maand?

Liefs!

Geef een reactie

